07 mai 2012

Traveling Woman

Aldri hadde jeg vel trodd at jeg skulle strikke 
et slikt sjal med blondemønster!


Med "inn-med-teskje"-starthjelp gikk det nå likevel til
at det ble en Traveling Woman!


Morsom strikk når man først kom inn i det, 
og det blir absolutt ikke siste sjalet i dette mønsteret!


Det gikk med ca 120 gram av Tulliballs Klem,
en herlig blanding i merino, silke og kasjmir!
160 cm langt og 45 cm bredt.


Liker fargene veldig godt, 
herlige rosa- og grånyanser i skjønn forening!

***

Takk for alle hilsner den siste tiden,
jeg setter pris på de selv om jeg ikke har rukket å titte innom hos dere.
Satser på å komme sterkere tilbake når alle eksamnene er overstått 
og sommeren kommer for fult! 




6 kommentarer:

  1. Dette kan du no trygt gjere fleire gongar. Kjempe fint sjal.

    SvarSlett
  2. Så flink du er!
    Nydelig sjal!

    SvarSlett
  3. Har sagt det mange ganger nå, men dette klarte du super flott! Og den lekre rosafargen da. Knall lekkert ble det!!

    SvarSlett
  4. Så flott sjal.

    Så at du hadde kommentert et innlegg inne på Strikkeverden og ja da... Jeg er Marit som jobbet på Hallermoen. Og da kan jo jeg bare lure på hvem du er *hihi* :D

    SvarSlett
  5. Merhaba çok güzel bir şal örneği elinize sağlık sevgiler.

    SvarSlett
  6. Takk forkoselig kommentar. Nydelig sjal i herlig farge :)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en hilsen =)