26 juni 2012

Bomullsterapi

Bomullsskrekken har alltid vært stor. Bomullsgarn er bare ikke noe for meg
 - trodde jeg. Helt til dette nydelige sukkertøyet på mystisk vis fant
veien til postkassen min en dag i forrige uke.




Jeg tror jeg er i ferd med å like dette man kaller bomull,
hvertfall Pickles sin organiske bomull. Den kjennes DEILIG ut!

Selv om jeg egentlig hadde en plan om å ikke begynne på noe som helst annet håndarbeid
før jeg har gjort ferdig et par andre ting, måtte jeg bare utforske dette garnet
og har derfor lært meg å hekle oldemorruter.
Det funker visst dårlig å gjemme sukkertøy for barn!

Har en langsiktig plan om at dette skal bli noe til meg selv
og da må jeg visst bestille mer garn. Dette var tross alt bare en smaksprøve ;)



7 kommentarer:

  1. Dette var noen herlige farger! Garnet ser nesten litt hardt ut, eller er dette kun fordi det er litt tykt? Liker ikke så godt bomull jeg heller, så kanskje jeg skulle prøve dette, mange som skryter av tråden til Pickles.

    SvarSlett
  2. Garnet er langt i fra hardt, det ser nok bare slikt ut pga tykkelsen :)Det er spunnet med en tykk og en tynn tråd og får et håndspunnet utseende. Mye mykere enn det meste jeg har kjent på av bomull :)

    SvarSlett
  3. Dette er virkelig terapi!
    Må bare smile av de nydelige fargene - og garnet er herlig å jobbe med!
    Så dette blir lekkert :)

    klem

    SvarSlett
  4. Mye lekkert bomullsgarn. og dette så virkelig mykt og godt ut;)
    kos deg med det, klem;)


    P.s.Du har ordbekreftelse på, er det bevisst? Den er blitt så tungvint..

    SvarSlett
  5. Det garnet er virkelig deilig, og det er veldig mine farger :)

    Ordbekreftelse skal jeg ikke ha, trodde jeg hadde fjernet den for lenge siden. Men nå skal den være borte, det er absolutt tungvint. Takk for at du sa i fra :)

    SvarSlett
  6. Nydelige farger!!!
    Jeg trodde ikke jeg hadde ordbekreftelse lenger, så nå er den fjerna håper jeg ihvertfall...

    SvarSlett
  7. Nydelig bomullsgarn fra Pickles ja. Eneste bomullsgarnet jeg liker:D

    Så flott teppet blir:)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en hilsen =)