23 august 2012

Korallfarget dame

 
Hvorfor begynte jeg ikke med blondestrikk før i år?
Det er jo så moro - det ser dere vel av innleggene mine ;)
 
Mamma'n min ønsket seg et sjal til en penkjole,
og siden hun hadde matchende Chiri Alpakka fra Rauma liggende
i garnlageret sitt måtte hun jo få en reisende dame - hun også!
 
 
 
 
Korallfargen er så fin , selv jeg som ikke har så sansen for
noe som kan ligne rødt, oransje eller laks nyter synet!
 
 
 
 
Sjalet er stort, det måler 180 cm x 50 cm
og veier 170 gram, ca 3,5 nøster gikk det med.



 
Nå har jeg to sjal til på pinnene og planer om et til,
før jeg skal begynner på genser til meg selv
som jeg kjøpte garn til i sommer.
 
Ønsker dere en super helg,
den siste i august! Nyt den, høsten er på vei
- om den ikke allerede har kommet :)
 
 
 


6 kommentarer:

  1. Nok et nydelig sjal fra deg! Blir nesten frista til å leite fram oppskrifta og strikke det igjen! :)

    SvarSlett
  2. Så nydelige sjal du lager! Inspirerende :)
    Kikk forresten gjerne innom bloggen min om delta på Gi borten om du vil.

    SvarSlett
  3. Takk for koselige hilsner! Det er visst en stor dille :)

    Beate, vi kan ta samstrikk på et ;)



    SvarSlett
  4. The creative decorative, looks good, and I love it. Thank you.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en hilsen =)