27 desember 2012

Bella Bella

I november fant jeg frem motet i meg og strikket mine aller første fletter.
Det var jo "isipisi" og det inspirerte til fire og et halvt par med Bella Mittens (vottene som Bella bruker i Twilight-triologien) 
i Drops Nepal. Den siste halvparten av det siste paret skal jeg strikke snaaart.
 






Hjemme på gården på Østlandet var det LITT mer snø enn her i Bergen!
 
Utrolig praktisk at vottene går langt oppover armen og forhindrer glippene som ofte kommer mellom vott og jakkearm. Og veldig fint å ha på seg når man har genser med trekvartlange armer. Fire Bella-par startet sine nye liv under juletrærne til fine venninner, håper vottene varmer godt på kalde puselanker!
 
Ønsker dere en fortsatt fin romjul, kanskje med Bella på pinnene eller på hendene? :)
 


5 kommentarer:

  1. Så deilige votter, liker at de er så lange! Fine fletter ble det også:)

    SvarSlett
  2. For noen skjønne votter! De ser superdeilige ut :) Og de luene du viste i forrige innlegg falt jeg helt for :)
    Ønsker deg og dine en fin romjulstid :)
    Klem fra May Brit

    SvarSlett
  3. Nydelige votter!
    Har strikka 2-3 par av disse, og jeg tror nok det blir flere :)

    god klem

    SvarSlett
  4. Jeg har disse vottene på mine pinner, der har de hvert leeeenge. Jeg vet egentlig ikke hvorfor de aldri blir ferdig. Det er lange herlige votter som er enkel å strikke. Får se om jeg kanskje kan få de ferdig snart.
    Dine ble kjempefine!
    Ønsker deg og dine en fortsatt fin romjul!
    Pernilla

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en hilsen =)