19 oktober 2013

Pynt til hender og føtter

Da jeg strikket denne skopynten i sommer, kom det kjapt et ønske om lik skopynt og matchende pulsvarmer eller  jakkeermepynt i alpakka, fra en koselig dame. De er overlevert og er visst allerede flittig i bruk.
 


 
Denne gangen har jeg forandret litt på oppskriften her og der for at pynten skulle ligge penere på støvelkanten og at farge nr. to ikke sniker seg opp av støvelen. Pulsvarmerne fikk omvendte farger, og til disse to parene gikk det med akkurat to nøster Sandnes Alpakka. Snakk om utnyttelse av garn - det var igjen knappe ti cm da pulsvarmerne var felt av :)
 
Selv om det er stille på bloggen, har jeg masse på pinnene! Altfor mye, i grunn. Nå er det ferdigstilling av en del prosjekter samt maskeopplegg til et par barselgaver. Høsten har jo kommet og det innbyr til langt mer strikkelyst enn på sommeren for min del.
 
Ha en strålende lørdag i høstværet, alle fine :)

3 kommentarer:

  1. Kjempe fine :)
    De er det lille ekstra på skoa. Hmmm, mulig jeg må stjele ideen din ;)

    SvarSlett
  2. Hei :-) skulle gjerne hatt oppskrift på disse da de var kjempefine?
    Mvh Mona

    SvarSlett
  3. Så flott sett du har strikket, du er så flink!!:)
    Strikkelysten min er også tilbake, så her er det flere ting på pinnene, sparkebukse i barselgave, sitteunderlag, pynteputer, votter... satser på jeg kommer i mål med alle julegavene :P

    Ha en fin Torsdag,
    klemmer♥

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en hilsen =)